Helgen..

Sooryy!!
Hade verkligen inte lust att blogga i helgen men jag gör det nu istället! :)
Helgen var jätte bra! I fredags gick jag bara hem.
Och i lördags red jag och sedan på kvällen åkte jag till stan, Jossi och vi såg "This means war" den var sjukt bra.. Och jag blev helt kär i alla skådisar! På vägen hem från bion skrattade vi och hade det bara jätte kul!
När vi kom hem till Jossi gjorde vi en liten musik video som jag kanske kan visa senare! ;)
Och sen somnade jag typ hela tiden.. Jätte tråkigt men aja.. Sorry jossi ! ;)
Nästa morgon väckte jag Jossi halv elva och vid tolv åkte vi till Skansen och hade det vääldigt roligt och alla djur var ute! :O
Jag leker chines ;)
Björnarna har precis vaknat ur sitt ide.
Fett gott...
Orkar inte lägga ut fler..
Men sen efter skansen fick åka hem.. eller gick först och köpte en chai latte och sen hem.
Fast jag glömde att jag hade bestämt att jag skulle äta middag med Jeanna. Så jag åkte hem till henne och vi gjorde en liten utflykt och åt middag och körde lite "Girl talk" ;)
Men see you later!

Kommentarer
Skickat av Jeanna

Haha "girl talk" ;)<33




⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback