Rida+ Bowling + pub

Heejsan!
 
Idag har jag dansat med Julle, vi har kommit på en suuper dans ;).
Och sen åkte jag, fixade och verkligen möös med min lilla bebis häst <3. Herregud vad jag aldrig vill sälja henne även fast att man blir sur på henne ibland... Nufiiii!
 
Sen stack jag och mamma in till stan och bowlade med massor av folk. Hennes gudson, hans brorsa, deras flickvänner och mammas kompisar. (Bara jag som satt forever alone..)
 
Senare åt vi på chiao chiao på Hornsberg och sedan vidare till Fridhemsplan och satt på typ någon engelsk pub och snackade, drack och jag tittade på fotboll?.. Rätt kul måste jag säga ändå!
Kände mig som en äckta English-fotbollsman.
 
Hörni!
IMORGON!
Jag Loooovar!
Då fixar jag allt. allt. I promise. Och sen får någon gärna påminna mig några dagar innan nyårsafton. Bara skriv typ: Nyårsafton snart!
....Så fattar jag, och då kommer det en liten överraskning på bloggisen
Alice och jaag<3
 
(Ska ut och fota imorgon/övermorgon) Just so you know

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback