Goodmorning! <3

Hello!
Old pic..↑
Vaknar jätte tidigt nu för tiden...
Idag ska jag ialafall inte åka till Freyja :o..
Ska vara med min lelle korv.... You know who iam talking about!
Josefin<3<3
Vi ska väl hitta på något och sen är jag nog hos henne på kvällen men ska åka hem för imorgon bitti blir det Skååne.. Vet inte vad jag ska hitta på där nere al alone?.. Utan häst.. Utan Jossi...
Josefin åker ju inte ner förrens på torsdag.. Så vi ska sova från fredag till lördag! :-)
Nu ska jag typ träna.. (Som om det kommer hända?..) Eller spela TV spel?... :-)
Och sen duscha och efter det hoppas jag att Jossi har vaknat, för hon har sovit hos en kompiis.
But we hörs later! <3
Kisses

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback