<3

Haha... Jag älskar dig Jeanna <3
Vi bråkar/bråkade super ofta!! ;), Men jag brukar verkligen längtar efter dig <3 Hoppas du också gör det med mig ibland ;) När jag känner att vi verkligen MÅSTE träffas..
Tänk alla våra minnen i Fjällen,skridskor,eriksdahlsbadet (mammas läpp ;), Alla våra mysiga bio dagar..
Raklette.. Ellie och våra prommenader.. Joggingturen med fika ;D... ALLT! <3
Jag säger aldrig till folk hur mycket jag älskar dig.. Inte äns till dig. Vet faktist inte varför?...
Kanske för att du och jag har våra roliga saker och äventyr lite hemliga? ;)
Jag kan vara så sjuukt taskig mot dig ibland.. När jag satt på **** för länge så du fick ***** i badkaret?!?..
Nemen gud vad pinsamt det blev nu.. -.-
Sen typ kan jag slå till dig så jääkla hårt. Och du bara "aaaaj", och jag kan krama dig i nästa sekund?!
Det känns verkligen som om du allttid förstår mig <3 och jag gillar verkligen dig....

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback