New Moon

Närr jag var i Italien i somras så var jag ju där New Moon spelades in och det var så sjukt häftigt.
Igårkväll hittade jag lite information på ett papper man fick där.
Det där pappret ↑
Och det är så coolt för på den här ↓ bilden
Står jag EXAKT där Edvard/Robert står när han tar av sig skjortan (Bara att han står vänd åt andra hållet och folket står där bakom.. Om ni fattar ;)
För det är ju meningen att han tittar ut inte in, som jag gör.. ;)
Fett coolt ändå..? :o..
Här får ni ialafall lite bilder från Italy!
Gud vad jag längtar tillbaka..
Att bara resa bort och bli brun... Fyyy vad skönt! <3
I sommar ska jag nog åka någon vecka till New York med mamma, pappa, Jeanna, Anikka och Janne :)<3
För dom kommer typ vara där i tre veckor. Och jag måste ändå ta hand om Freyja och vara i Skåne! :D
Så att då kanske vi åker dit och är där i typ 10 dar kanske ?.. <3
Fun ifall det blir av!
Sen ska jag ju kanske åka till Francee med Jossi :)))) Det ska också bli sjuukt kul! <3
Nu babblar jag för mycket..
Så ha en bra fredag så ses vi snart! <3

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback