Resan Del 1...

Igårkväll kl halv sju, kom taxin hem till mig med Victoria,Mathilda och Per i.
Vi sätter oss i taxin och det börjar med att jag glömmer min pjäcksbag... ;) Men hinner upp och hämta den..
Sen beger vi oss ut till Arlanda....
Alltså först NU börjar vår sjuka resa....
Vi går in på Arlanda, checkar in osv. Sen tittar vi i affärer och går mot en resturang..
Sen såg jag lite Juicy saker och vi tre(Mathilda,Vicki, jag), går och tittar.
Sen är vi borta och går mot resturangen. Våra pappor är Borta.... Heelt borta...
Vi springer runt på hela den halvan av arlanda och ropar på dom... ;)
Sen får jag gå och ropa ut pappas namn i högtalare.. haha! Så är det typ alltid men...
Men dom kommer inte och svarar inte på telefonen...
TILLSLUT... 10 min innan planet går ringer pappa och säger " Fjanta dig inte nu och kom till loungen.."
Och lägger på?!
Haha!
Så vi springer till en lounge och frågar om någon Ulf är där men nej....
Då säger han som jobbar där att det finns en annan lounge vid gate 1. Och vi var vid den "sista" gaten... :o...
Vi SPRINGER.. Och svettas så in ivassen...
Där sitter Pappa och Per, dricker lite vin och äter en räkmacka?!
Hahaha! Vi var så sjukt sura!
Sen tar vi en kall dricka och går mot den "sista"↑ gaten igen....?
Då går jag och Victoria före alla andra och Victoria glider lite med sin vagn.
HElt plötsligt ramlar vagnen bak,Victoria gör magplask på golvet och vagnen åker typ in i någon reklam sak com nästan ramlar... Jag blir ju så rädd så att jag skriker högt...
Typ hela Arlanda stirrade på oss... Jag har nog alldrig skrattat så mycket.. TRO MIG! Jag skrattar nu..
Sen sätter vi oss på planet mot Köpenhamn..
Nu ska vi gå och lägga oss, så resten imorgon! <3

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback