Home

Hejsan!
Nu har jag för en stund sen kommit hem och typ små ätit massor...
Snart måste jag börja plugga till mitt NO prov och mina tre läxor, som vi har imorgon...
Men ialafall, Idag har det inte hänt något specielt. En vanlig dag i skolan!
På musiken så sa några "Kan inte du spela piano?" Och jag bara okej och sen så typ tvinga alla mig och sjunga och jag kunde ju inte bara nää... Så haha... Lite pinsamt -.-...
Menmen... Det gick bra! ;)
Spelar ju somsagt trumma i vår grupp på musiken. Och jag är/var typ den ända tjejen, har aldrig spelat trumma och sjunger typ... HAahah!
Gruppen består av: Niklas, Melvin, Jag,Julius och sen hoppade Charlotta och Vendela in! :) <3
Men nu känner jag att det kan bli ett för långt inlägg..
Så see you soon bitches!
Gud så töntig jag är... Kan inte ens stava det↑ Eller jag kanske skrev rätt?... :o...
Puss!

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback