5 tillfällen..

Ett tillfälle du varit på och du vill vara just nu!..
Är sugen på bio nu! Och det var väldigt mysigt när jag och Maria såg på Breaking dawn! :) <3
Ett tillfälle du skrattade mycket...
Gud vad jag skrattade den dan... Alltså jag och Emma XD.. hahah!! Vi tog roliga foton och skrattade heela tiden.. Alla trodde vi var drogade eller nått?.. ;)
Ett tillfälle som en bra bild togs...

Några månader sen. Då var jag, Jeanna och Victoria o handlade födelsedags resent till Amanda <3
Jag gillar den här bilden ganska mycket ^.^ <3
Ett tillfälle du var riktigt glad...

När jag köpte Freja.. <3 Jag var så himla glad då!! Som ni kanske förstår ;)..
Fast jag är fortfarande den lyckligaste på jorden!! ;D
Ett tillfälle du inte vill tillbaka till...

Den dagen denna bild togs...
Var så jäkla kul på ett sett, men ett annat sett var det så himla pinsamt...
Jag och Jeanna fick skjuts utav Jeannas pappa till fältöversten, och vi visade ett par skor vi ville köpa. Men då sa alla våra föräldrar nej. Och vi bara, okej vi tänker inte köpa dom. Sen köpte vi dom ändå ;)..
Det blev ett H*elvete.. hahha. Vi skulle testa skorna och föreldrarna kom på oss, det blev värsta disskutionen om varför vi köpte dom även fast vi inte skulle... Hahah... Jag och Jeanna rymde... Gud så roligt det var..
Men ändå så pinsamt när man satt där, Jeanna började typ gråta och jag fick sitta och försvara oss XD hahah.. <3
Puuuss!

Kommentarer



⋆ Designen är gjord av Linnea.

⪡ Ditt namn eller anonym.

⪡ Din epost, bara jag kan se den.

⪡ Din blogg, om du har någon.


Trackback